Zasady rezerwacji i pobytu w Domu Gościnnym Borsuczyna, Chatach Rysia i Misia (Domkach) oraz Gościńcu Horb (Regulamin Obiektów)

Opiekun Obiektów. Jeśli będziecie Państwo potrzebować pomocy, prosimy o kontakt pod nr tel. 797 13 03 07.

Rezerwacje. W obiektach rezerwujemy pobyty. Pobyt jest to określona przy dokonywaniu rezerwacji liczba noclegów, ustalonej liczby osób, w określonych datach. Pobyty rezerwowane są imiennie. Zmiana zarezerwowanego pobytu możliwa jest wyłącznie za zgodą osób zarządzających Obiektami. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% ceny, w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji. W przypadku rezygnacji z i/lub anulowania pobytu zadatek nie podlega zwrotowi. Zmiany daty rozpoczęcia zarezerwowanego pobytu możliwe są tylko na terminy wcześniejsze niż zarezerwowany, w miarę dostępności wolnych pokoi. Przedłużenie pobytu możliwe jest w miarę dostępności wolnych pokoi. Opłata obowiązuje w pełnej kwocie za cały zarezerwowany pobyt, niezależnie od ewentualnych zmian. Przy rezerwacji obowiązkowe jest podanie imienia, nazwiska oraz prawidłowego numeru komórkowego oraz adresu email Osoby Rezerwującej. Rezerwacje bez podanych wymaganych informacji lub z informacjami nie pozwalającymi na kontakt z Gościem zostają anulowane.

Szczególne zasady rezerwacji. Dzieci do 3 lat nie korzystające z osobnego łóżka mają zapewniony pobyt bezpłatny. W sezonie, w Pensjonatach za pokoje 2 i 3 osobowe pobieramy opłatę za minimum 2 osoby, za apartamenty 4-6 osobowe za minimum 4 osoby. Domki wynajmujemy wyłącznie w całości. W wybranych terminach w Obiektach obowiązuje minimalna długość pobytu. Opłata pobytowa na rzecz Gminy Cisna to 1.60 zł za dzień od osoby, płatne gotówką, niezależnie od ustalonej ceny pobytu.

Przyjazd. Gości zapraszamy od godziny 15.00. W dniu przyjazdu prosimy o kontakt z Opiekunem Obiektu i poinformowanie o planowanej godzinie przyjazdu. Opiekun Obiektu będzie próbował skontaktować się z Gośćmi - prosimy o odbieranie telefonów / SMS'ów z nr 797 13 03 07. Gości zapraszamy do 22.00. W przypadku późniejszego przyjazdu prosimy o uzgodnienie przyjazdu z Opiekunem Obiektu. Ze względu na przepisy meldunkowe poprosimy również o wypełnianie kart pobytowych i podanie pełnych danych, w tym numeru dowodu osobistego lub paszportu. Formalności związane z meldunkiem i uregulowaniem opłaty za pobyt oraz opłaty miejscowej dokonywane są w dniu przyjazdu Gościa. Płatności przyjmujemy gotówką oraz kartami kredytowymi (VISA, MASTERCARD). Osoby chcące otrzymać fakturę są zobowiązane poinformować o tym Opiekuna Obiektu po przyjeździe oraz podać dane do faktury. W przypadku prośby o fakturę zgłoszonej po otrzymaniu paragonu, do otrzymania faktury konieczny jest jego zwrot. W przypadku przyjazdu w terminie późniejszym niż zarezerwowana data rozpoczęcia pobytu, pobyt podlega pełnej opłacie. W przypadku niepojawienia się Gościa w dniu rozpoczęcia pobytu rezerwacja zostaje anulowana.

Wyjazd. W związku z tym, że musimy przygotować pokoje dla następnych gości, prosimy o opuszczenie ich i udostępnienie do sprzątania do godziny 10.00. Klucze należy przekazać Opiekunowi obiektu. Osoby, które planują wyjazd później, niż o godz. 10.00 prosimy o wcześniejsze uzyskanie akceptacji Opiekuna obiektu. W przypadku przedłużenia pobytu, które nie zostanie potwierdzone przez Opiekuna obiektu, Goście zostaną obciążeni kosztami kolejnej doby pobytu. W przypadku skrócenia pobytu rezerwacja podlega pełnej opłacie.

Zamiana pokoi. Ponieważ cena obowiązująca w Pensjonatach za 2 osoby w pokojach 2 oraz 2-4 osobowych jest taka sama, pokoje te traktowane są zamiennie i rezerwacje w nich dokonane mogą być zamieniane bez informowania Gości.

Przedmioty wartościowe. W Obiektach nie mamy możliwości przechowania takich przedmiotów. Nie ponosimy także odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych (laptopy, aparaty fotograficzne itd.) albo przedmiotów mających wartość pamiątkową, naukową lub artystyczną. Prosimy nie pozostawić takich przedmiotów w pokojach.

Cisza nocna. W Obiektach obowiązuje cisza w godzinach 23.00-7.00. Prosimy także o uszanowanie spokoju innych Gości w trakcie całwego pobytu.

Urządzenia elektryczne. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach zabronione jest używanie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia pokoju. Zakaz nie dotyczy ładowarek i zasilaczy telefonów i innych urządzeń RTV / komputerowych oraz golarek.

WiFi. W Obiektach dostępne jest WiFi. W Domu Gościnnym Borsuczyna oraz Domkach dostępne jest łącze DSL 6 MB. W Gościńcu Horb  dostępne jest łącze LTE. Internet może okresowo działać w sposób spowolniony (przeciążenie sieci i/lub ograniczenie transferu). W Gościńcu Horb dostęp do serwisów streamingowych, platform VOD i TV internetowych podlega ograniczeniom. Większość sieci komórkowych gwarantuje w okolicy zasięg Internetu 3G.

Zwierzęta. Ze względu na komfort wszystkich Gości nie przyjmujemy zwierząt. W szczególnych przypadkach możliwy jest pobyt ze zwierzęciem w Domu Gościnnym Borsuczyna, po uzyskaniu indywidualnej akceptacji osób zarządzających Obiektem. W przypadku stwierdzenia pobytu na terenie obiektu zwierzęcia bez akceptacji indywidualnej obowiązuje dokonanie opłaty za zwierzę w wysokości stawki dziennej pobytu osoby dorosłej za każdy dzień pobytu każdego zwierzęcia.

Sprzęt sportowy. W Obiektach sprzęt sportowy, a w szczególności rowery, narty, buty narciarskie i inny większy sprzęt można przechowywać wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych. Obowiązuje również zakaz wprowadzania / wnoszenia sprzętu do innych pomieszczeń niż te do tego przeznaczone lub wskazane przez Obsługę. Nieprzestrzeganie zakazu skutkuje obciążeniem Gości opłatą dodatkową w wysokości 20 zł za dobę za każdą wprowadzoną / wniesioną sztukę sprzętu oraz koniecznością pokrycia kosztów ewentualnych napraw spowodowanych szkód / uszkodzeń.

Palenie tytoniu. We wszystkich pomieszczeniach Obiektów, na balkonach, w oknach oraz w jego bezpośrednim sąsiedztwie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Palenie jest dozwolone wyłącznie w bezpośrednim sąsiedztwie popielniczek ustawionych na zewnątrz Obiektów oraz przy miejsce na ognisko.

Parking. Obok Obiektów znajdują się bezpłatne parkingi niestrzeżone dla naszych Gości. Parkowanie poza wyznaczonym parkingiem skutkuje obciążeniem opłatą dodatkową w wysokości 50 zł za dobę.

Sprzątanie pokoi. W trakcie pobytu, pokoje sprzątane są na życzenie Gości, wyłącznie przy pobytach powyżej 7 dni.

Śmieci. W Obiektach prowadzona jest segregacja śmieci, prosimy o przestrzeganie zasad segregacji. Śmieci z pokoi w przypadku przepełnienia koszy śmieci prosimy pozostawić w miejscu ustalonym z Obsługą.

Pralnia. Zapraszamy Gości do odpłatnego korzystania z pralki.

Salon i kuchnia w Pensjonatach. Zapraszamy do korzystania ze wspólnego salonu. W Domu Gościnnym Borsuczyna i Domkach, do Państwa dyspozycji jest kuchnia z pełnym wyposażeniem. W Gościńcu Horb korzystanie z kuchni możliwe jest wyłącznie w okresie, kiedy nie jest w niej przygotowywane wyżywienie, po uzgodnieniu z Obsługą obiektu. Przygotowywanie posiłków w pokojach jest zabronione.

Balkony. W Domu Gościnnym Borsuczyna większość pokoi posiada własny balkon. Ze względu na specyficzną konstrukcję balkonów, dzieci mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie pod opieką dorosłych.

Okna. Prosimy o zamykanie okien przed opuszczeniem pokoju, w szczególności dotyczy to okien dachowych w Gościńcu Horb

Miejsce na ognisko / grill. Zapraszamy naszych Gości do skorzystania z wyznaczonego miejsca na ognisko oraz wygodnego grilla. Ponieważ drewno na ognisko jest przez nas kupowane, informujemy, że Goście mogą nabyć je u nas w cenie 10 zł za wiązkę.

Zasady korzystania z placu zabaw, boiska, balkonów, grilla oraz ogniska. Goście korzystają z placu zabaw, boiska grilla i miejsca na ognisko oraz balkonów na własną odpowiedzialność. Dzieci mogą korzystać z tych urządzeń wyłącznie pod opieką dorosłych. Właściciele / Opiekun obiektu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za korzystanie z w/w urządzeń i wynikłe z tego skutki i/lub urazy.

Brak prądu. W przypadku braku prądu śniadania w Gościńcu Horb wydawane są, w miarę możliwości przygotowania, w formie zimnej. W przypadku braku możliwości przygotowania - śniadania nie są wydawane. Gościom przysługuje zwrot pieniędzy za niewydane śniadania. Wnioski o rekompensatę za brak prądu należy kierować do PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Sanok.

Ewentualne szkody. Goście całkowicie odpowiadają za spowodowane szkody i zniszczenia.

Rzeczy pozostawione. Przedmioty pozostawione w Obiektach przez wyjeżdżającego Gościa zostaną odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W przypadku braku informacji, co do właściciela bądź adresu wysyłki przechowamy przedmioty przez trzy miesiące, a następnie przekażemy na cele charytatywne, do użytku publicznego lub dokonamy ich utylizacji.

Naruszenie Regulaminu. W przypadku naruszenia Regulaminu możemy odmówić dalszego pobytu osobie, która go narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do poleceń Opiekuna obiektu, w szczególności zapłaty za cały zarezerwowany pobyt, poczynione szkody i zniszczenia oraz niezwłocznego opuszczenia obiektu.

Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację zasad rezerwacji i pobytu w Obiektach.

Dom Gościnny Borsuczyna

Strzebowiska 27
38-608 Wetlina
kom: 601 22 41 22
kom:797 13 03 07
mail: dom@borsuczyna.pl

Gościniec Horb

Strzebowiska 38
38-608 Wetlina
kom: 601 22 41 22
kom: 797 13 03 07
mail: pensjonat@horb.pl

Z miłości do Bieszczadów.

BORSUCZYNA

Wideo tour.

HORB

Wideo tour.

Pensjonaty Bieszczady.

Z miłości do Bieszczadów.